29.09.2019. god. Vitlenica-Veliki Vilinac-Hajdučka vrata-Vitlenica

Nedjelja 29.09.2019. god. Budimo se rano u 06:15. Prije prvih zraka sunca, cijeli Badnji su pod rosom i maglom, samo vrhovi Vrana i Čvrsnice strše iznad magle. Večer prije smo na porukama vidjeli da veliki dio iz planinarskog društva ide na Hajdučka vrata. Nas četvorica smo dogovorili da ćemo probati na  Veliki Vilinac i Hajdučka. Pijemo brzinski kavu  čekajući još dva prijatelja da dođu iz Širokog. Dolazimo do početka staze u 08:45, tamo je već stigla cijela ekipa iz Širokoga i već su na stazi, ali u prvih par kilometar/dva ih prelazimo i nastavljamo dalje malo bržim tempom. Za nekih 01:45 min smo kod raskrsnice za Vilinac i Hajdučka. Na svježinu odlučujemo odmah ići na Vilinac a nakon toga na Hajdučka vrata. Plan je da popnemo Vilinac pa se spojimo sa ekipom iz Širokog Brijega na Hadučkim.

Za pedesetak minuta smo na vrhu,tu srećemo planinare iz Posušja i jednu grupu iz Tomislavgrada koja ide stazom od Ski centra.Zezamo se da ćemo zamjeniti ključeva auta da se ne vraćamo istim putem. Upisujemo se u knjigu, slikamo i spuštamo, na spustu je bila poprilična gužva. Na dnu spusta vidimo planinarski dom i odlučujemo iskoristiti priliku i posjetiti ga. Dolazimo do doma i srećemo domaće planinare iz Jablanice njih 10ak, ulazimo u dom presvući se i ručati, domaćini nas nude juhom i roštiljom. Okrijepljeni nastavljamo okolnim putem i dolazimo do vidikovca s kojeg se pruža prelijep pogled na dolinu Drežanke, Neretvu i Prenj. Nastavljamo dalje vraćamo se do skretnice i idemo za Hajdučka vrata. Malo prije jezera Crvenjak srećemo ekipu iz Širokoga koja je već na povratku, pozdravljamo se i nastavljamo prema vratima. Ubrzo smo na vratima, uživamo u pogledu i naravno slikamo za uspomene, opet susrećemo planinare iz raznih kraja, kako i dosta naših sugrađane u solo pohodima. Vraćamo se do jezera i pravimo malo veću pauzu. Puni dojmova ubrzo smo došli i do auta i sretni idemo put kuće jer je sve prošlo bez problema.