28.02.2021. Barzonje-Jelinak-Pločno

U petak dogovaramo turu na najveći vrh Čvrsnice, ruta je preko Jelinka. Nismo bili sigurni koliko će nam trebati do vrha i kroz priču odlučimo poći iz Širokog 04:45. U 06h krećemo iz Barzonje prema Jelinku, od samog početka nas prati bura, na pola staze ka Jelinka oblačimo dereze. Oko 07:30 sa Jelinke uživamo u  lijepim prizorima jezera i Bara, Pločno ne vidimo zato što se oblaci prelijevaju preko vrha isto tako gledamo Vran planinu kako su se oblaci spustili do pola panine i komentiramo kako jednoj našoj ekipi koja ide na Vran neće biti baš ugodno. Nastavljamo dalje nekom svojom stazom koja nam se čini laganija od standardne, bura je i dalje jaka a na nekim mjestima su bili toliko jaki udari da smo morali i čekati da prođe, kad smo došli do GSS kućice, 09:45 je. Tu se spajamo sa kolegama iz Tomislavgrada koji su se penjali sa Bara, kroz priču saznajemo  da smo ljetos zajedno kampirali kod Hajduckih vrata,tu smo nešto sitno ubacili u usta I krenuli ka vrhu. Sada nas prati magla koja je bila u granicama normalnog pa nismo morali odustati od uspona u 11:00h smo na vrhu, gore odmaramo malo vise od 1h . I lagano krećemo natrag prateći normalnu stazu ka Jelinku, mislili smo skrenuti ka Ivan Dolcu ali ovaj puta smo odustali.  Lagano krećemo natrag prateći normalnu stazu ka Jelinku, mislili smo skrenuti ka Ivan Dolcu ali ovaj puta smo odustali.  Vjetar se primirio pa smo baš uživali u toplini sunca I pogledima okolo nas. Svakako tura za ponoviti, na početnoj točci smo bili u 15:30.