08./09.08.2021. Spavanje na 2000m

Nakon što smo kupili prvu (ne)kreteninu došlo je vrijeme da se isproba. Za prvu lokaciju kampiranja odabiremo jezero Crvenjak nadomak Hajdučkih vrata. Zbog raznih okolnosti odlučujemo se za nedjelju, te povratak u popodnevnim satima ponedjeljka. Dolazak u Vitlenicu oko 15:30h i u trenucima spremanja poznata lica nam dolaze u susret. To su Ivo i Mario koji su rano jutros pošli na Hajdučka vrata. Govore nam da nećemo biti sami što nam je bilo i drago, naime dvojica kolega iz Tomislavgrada su bili već na putu gore i dočekali su nas kod jezera. Uz još pokoju rečenicu opraštamo se od Ive i Marija te se laganim korakom upućujemo prema Vratima. Teški ruksaci, vrućina sve odmaže brzom usponu, ali ipak nakon 4h hodanja dolazimo do Crvenjaka. Kolege iz TGa su već naložili vatru, te im se nakon podizanja šatora priključujemo. Uz kobasice, pivo i smijeh vrijeme brzo prolazi te je došlo i vrijeme za spavanje. Ujutro buđenje u 05h, te zajedno s kolegama želimo uhvatiti vrhunske kadrove izlaska sunca. Najbolja lokacija za to je vrh Drinjača i na tom vrhu uživamo u rađanju dana. Nedugo zatim spuštanje do HVa za još koju sliku i povratak u šator. Još koji sat ležanja, doručka i lagano spremanje stvari. Oko 09:30h polazimo nazad i pozdravljamo se s kolegama. Oni ruksaci s početka priče nisu ništa lakši, a ni Sunce nije surađivalo. U takvoj kombinaciji vrijeme spusta je kraće za 10 min od vremena uspona, ali najbitnije da je sve prošlo u najboljem redu. Na kraju što reći nego da su dojmovi odlični i uz nadu da će ovakvih stvari biti sve više i više idemo prema našem Širokom.