01.10.2017. god. Uspon na Veliku Vlajinu

Na poziv HPD Prenj 1933 rado se i nešto naših članova odazvalo na MOSTAR OUTDOOR druženje. U sklopu aktivnosti popeli su se na najveći vrh Čabulje Veliku Vlajnu. Kako je to sve izgledalo možete pročitati iz pera jednog našeg novog člana. Brat i ja smo se odlučili priključiti HPD Čvrsnica,  te smo na  poziv našeg prijatelja krenuli  na planinski izlet na planinu Čabulju u nedjelju, 01. listopada 2017. Iz Širokog Brijega smo krenuli u 08:30 ujutro prema planinarskom domu Bogodol, gdje nas je dočekao velik broj planinara najvećim dijelom iz HPD Prenj 1933. U 09:30 oko 150 planinara je krenuop na dvije ture najveći dio je krenuo ka  Velikoj Vlajini, najvisem vrhu Čabulje dok je dio otišao ka Bandurici. Atmosfera je bila vesela,  zrak svjez i čist, a predivni planinski vidici su nam oduzimali dah. Planinarili smo  oko 2 sata do podnožja samog vrha, većina nas članova širokobrijeske “ekspedicije” nije imala nikakvih problema sa dotadašnjim usponom. Nakon kratkog predaha smo krenuli prema samom vrhu uz strmi uspon, koji je ujedno posljednji i najteži dio planinskog puta do vrha Čabulje. Nakon nešto manje od sat vremena uspona tom dionicom, uspjeli smo se popeti do Velike Vlajine, na 1780 m nadmorske visine. Ostali smo oduševljeni prizorima koji nam je priuštila stijena na vrhu Čabulje. Pogledi na Drežnicu, Čvrsnicu, kanjon rijeke Lištice, Mostarsko Blato, planinu Biokovo u Hrvatskoj, te na brojne druge lokacije, su bili zapanjujući. Na brzinu smo se okrijepili hranom i vodom, te smo uslikali zajedničku fotografiju nas Širokobriježana pored križa i oznake vrha Velike Vlajine. Nakon kratkog odmora, uživanja u vidicima i druženja sa kolegama planinarima krenuli smo se spuštati natrag prema planinarskom domu Bogodol. Tamo nas je dočekao ukusan planinski grah kojeg su pripremili pristojni i uljudni domacini iz HPD Prenj 1933. Nakon tople hrane i hladne pive smo se uputili nazad prema svojim domovima na odmor od odličnog uspona, te se radujemo ponovnom planinarenju sa lokalnim planinarskim društvima do vrhunaca sa nevjerojatnim pogledima koje nam nudi naša Hercegovina, a tko zna, možda uskoro i nekim daljim krajevima.